- tisdag

Idag är jag lat som fan.
GIck upp vid 2 för att laga pannkakor till min syrra som jag tydligen hade lovat imorse, jag sa det säkert i sömnen för jag har då inget minne av det. Sen satte jag mig vid datan och.. Jag fastnade här.
Vet fan inte vad jag ska göra idag, känns helt värdelöst att bara sitta inne i detta fina vädret, men jag har verkligen ingen ork alls.

Imorgon ska jag in till stan och träffa Rach, ska se om jag köper avfärgning till mitt hår, har lite ont om pengar nu om vi säger så... Gjorde av med en hel del där nere i Tysklandet, på mat och sånt. Surt ;P Men så kan det gå. Sen måste jag spara lite tills Mallorca nästa vecka med. Ooj herregud, nästa lördag åker vi. Jag kan knappt tro det, Mallorca med min bästa vän, bättre kan det inte bli. :)
Dock vet jag inte riktigt hur mina föräldrar kommer lite på mig..
Jag tror inte jag berättade det, men för några dagar sedan så hittade mamma sprit på mitt rum. Oops! Hon blev inte direkt arg, utan mer orolig.. " Jag vill inte att du ska smygdricka och sådant, speciellt inte när du är nere i Tyskland nu.." ( ja hon ringde när jag var i tyskland.) "nej det är klart jag inte gör mamma."
Alltså, jag vet inte hur hon ska kunna lita på mig igen, för jag har ju alltid sagt att , "nej usch nej jag hatar såntdär jag har aldrig provat att dricka".. osv.. Men hon visste väl att jag skulle göra det förr eller senare.

Nu ska jag väl fortsätta att göra ingenting hela dan. :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0