- tisdag kväll




Amanda Jenssen var verkligen grym !

Träffade Alice lite senare än vi skulle eftersom hennes tåg var försenat i 40 minuter, suck. Men Jag gick in och kollade lite på nordstan sålänge. Iallafall, så jag träffade henne vid 6 ungefär. Då åkte vi direkt till Liseberg. Kollade in om det var mycket folk vid scenen ännu och det var det inte, så vi gick och köpte oss lite mat som vi tog med oss till scenen. Det var inte ståplatser utan sittplatser, ganska skönt faktiskt. Så vi satt på 3 raden om jag minns rätt. Så träffade vi Sophia och hennes kompis med. :) Trevligt. Sen .. Gjorde vi inte så mycket, satt och väntade i 2 timmar på att Amanda skulle börja spela. Det var inte farligt varmt faktiskt. Eller ja, jag satt med min sjal runt axlarna och huvet så jag inte skulle bränna mig och få typ solsting XD Sen drack jag väldigt mycket med.
Men dom 2 timmarna gick faktiskt ganska snabbt så snart kom Amanda ut på scen :D
Och gud vilken härlig utstrålning den tjejen har alltså. Helt sjukt. Jag kunde knappt sitta still, hon var så jävla grym! Hon spelade väl en 7-8 låtar eller något sådant. Wow alltså hon är verkligen en av mina största idoler, så nedrans cool! Och jag ÄLSKAR hennes musik och stil . Mer sånt i världen tack. :)

Nu sitter jag här och är stressad. Klockan är 12, herregud jag måste sova, ska till skolan vid 9, och sen ska vi vandra till Amundön alla 9orna och ha friluftsdag, alltså leka lekar och bada osv. Trevligt. Not. Men jag måste packa och massa annat imorgon, gud vad jag känner mig stressad nu alltså. Jag måste nog sova lite ...

Godnatt, puis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0