- torsdag

the day.
Vaknade en timma tidigare än vad jag hade satt klockan av 2 anledningar; 1 det är asvarmt på mitt rum, 2 JAG ÄR SÅ NERVÖS! Jag hatar detta. Att man tror att man har glömt något.. Och ändå kollar man igenom sina väskor 65432345gånger. Ja så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att fördriva tiden.. Min buss går klockan 10 i 12 hemifrån, och bussen till sthlm går 20 över 1. Alltså kmr jag vara framme 50 minuter innan den går, i god tid. Jag är jämt så rädd att jag ska typ missa den så jag måste vara där 654567 år innan. ;D


Oj juste jag kanske inte har berättat det än, men ALICE SKA FÖLJA MED MIG TILL MALLORCA! Fatta vilka möjligheter, haha. Jag och min bästa vän i Mallorca i 2 veckor. NI SKA SE DEN KLUBBEN DÄR ALLTSÅ, inomhus pool och shit! Vi ska lätt festa och hadegööööötttt i 2 härliga långa veckor. BÄSTA PÅ HELA ÅRET FAN!
Måste beställa tågbiljetter till kph och malmö snart med ju fan. Det blir ju dyrare ju längre man väntar X'D Jaja, det får ordna sig!

Nu ska jag fördriva tiden genom att skriva en önskelista, jag fyller år om 2 och en halv vecka :D

Puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0