- chailatte <3

Kom precis hem, har varit och shoppat lite med Alice :) Skulle köpt ett par skor för 400:- på johanssons men vi åkte till skopunkten, och så köpte jag 3 par skor för 500:- istället, vilket fynd alltså ;o Det är typiskt mig.  haha.
Vi fikade lite på torget sen med, jag drack chai-latte som vanligt. Skitgott, om ni aldrig har testat, GÖR DET!

Ska sova hos Alice ikväll med, vi kaaanske ska hyra film. Får se vad det blir för någon . Är sugen på att se Stardust igen :$ Alice har inte sett den, hoho :D Men innan jag går till henne så ska jag käka lite middag .

image10

Alice käkar en cookie , vi sitter på en trappa vid torget :) Visst är hon söööööt? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0