- fortf. hos hanna

Hej där i snöovädret. Vi kom nyss hem till Hanna,vi har vart ända i Munkedal ( en och en halv timma med tåg ) hos Hannas pappa och hämtat ett tält. Fast det verkar som vi hbar gjort det i onödan, vi kan nog förvänta oss att konserterna blir inställda. Alltså, om det är såpass allvarligt att Bill kanske aldrig blir riktigt frisk, att han inte kan sjunga mer, då vet jag inte vda jag gör, jag bryr mig inte, förfan, ställ in hela turnen. Okej, det kanske är lite långsökt att det är en kronisk (heter det så?) sjukdom, men man vet ju aldrig. Man ska ta det säkra före det osäkra, så jag tycker att dom ska ställa in turnen, låt killen vila!

Iallafall, vi hade jätteskoj när vi hämtade tältet, speciellt på hemvägen, haha. Gud, våra skratt måste ha hörts i hela göteborg eller något. Och när vi satt på spårvagnen så kom Michael (min lärare) och satte sig bredvid helt plötsligt och började snacka med Hanna. typ "HEJ" . Alltså, för att skrämma/lura henne, Hanna s¨åg helt vettskrämd ut, och jag kunde inte h¨lla mig så jag började garva och sa att det är min lärare. haahahaha. Ni skulle ha sett hennes min alltså.

Nu ska vi käka lite, och jag tar bussen hem om en timma :) Hörs kanske då. Puss:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0