- Glad Påsk

Blev överraskad när jag vaknade imorse (eller när pappa väckte mig rättare sagt) , snön är nästan borta och det är jättesoligt och fint väder ute . Klockan är 11 och jag ska strax duscha och göra mig iordning, sen ska jag fråga om pappa vill v ara så snäll och köra mig ( ja, är ju ute på landet nu XD) till närmaste postlåda så jag kan posta mina 2 bidrag till Fridatävlingen. Sen när Hanna kommer så ska vi gå bort till farmor som bor några meter härifrån och kolla på tältet som vi ska låna till Dortmund. Jag tror det är ett 4manna tält.. Farmor får visa hur man sätter upp det och så med, sen ska jag fråga farmor om jag kan få låna hennes ,mini-laptop till Tyskland med, jag tror vi har gratis internet på vårat hotellrum, hoho.

Haha, min farmor har skaffat en såndär dammsugare som åker runt av sig själv hit till huset, fyfan vad roligt det är, hahaha alla är helt fascinerade av den ;D

Hörs senare, puss :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tur du har, här har precis snöovädret kommit, så det är typ..snöstorm >_

2008-03-22 @ 20:19:58
URL: http://amandiiiiizzzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0