- godmorgon

Igårkväll så gick jag och mamma till en restaurang/bar lite längre ner på gatan, den var väldigt mysig , och det som chockade mig var att den var rökfri :o Och jag blev jätteglad för jag kan knappt vara i samma rum som folk som röker, haha. Så ja, dit gick vi in och satte oss.
Beställde spaghetti emd gambas, sånna jättestora räkor nivet? Men det var SKITstarkt, och jag gillar inte stark mat, hjaha, men jag åtlite iallafall, ochpå köpet drack jag tre glas med cola för efter varje tugga var jag tvungen att ta en klunk cola för annars typ sprutade jag eld. Till efterrätt åt jag Ben & jerry´s glass, MUMS, chocolate fudge brownie >8D enda chokladglassen som jag gillar om man säger så.
Vi satt  där en stund och gjorde typ ingenting, sen vid 9 gick vi tillbaka till hotellet och kollade en stund på viva tefauuuu och sen nanade vi :)

Nu ska vi göra oss iordning och sen bär det av ner till stan idag igen. SKa nog shoppa lite. Hörde att Bella ska ner hit med så jag ska försöka få tag på henne.

Ha en bra dag :* <3


( btw det är jättesoligt här :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0