- go'kväll

Åh vad jag blir arg. Hade fått med mig en skiva hem av min franskalärare(och klassföreståndare) som jag skulle bränna lite franska låtar på. Så sitter jag då och ordnar en hel lista i ordning och allt, och sen när jag väl ska bränna över det, DÅ FUNKAR DET INTE? Det står att skivan är smutsig, men jag torkar av den och inget händer. Antagligen repor. Fasen vad surt då. Får be om en ny.

Hade trevligt idag med Hanna annars. Vi spelade Guitar Hero 3 , nördar som vi är.
Sen bara softade vi och kollade på tv. LA Ink, fett bäst alltså. Blir så nedrans sugen på att tatuera mig.
"Du får vänta tills du blir 18!" -Yeah right.
Det kommer knappast ske. Fast det är bara pappa som säger så. Mamma har sagt att jag ska få göra en liten tatuering i sommar när jag har fyllt år. Man kan ju hoppas iallafall. "Du skulle ändå inte märka nåt." Sa hon till pappa :'D

Nej vet ni vad, nu ska jag gå och se en thriller som går på canal +, Hide and seek. Sjukt bra film vill jag lova.

Godnatt. <3


Hanna spelar gh:


image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0