- goodmorning

image18
ooooh mitt godagoda påskägg som jag fick av farmor ;D Det är förövrigt nästan uppätet... haaha.






Ojoj, det blev lite sent idag, gick upp klockan 2. Det var längesen jag sov så länge, men det var skönt faktiskt, känner mig helt utvilad nu. Snön håller på att smälta bort, thankgod, alltså, vädret är fram och tillbaka hela tiden haha, det kan ju fan ändras på 2 sek. Jaja, nu hoppas jag att det inte kommer någon mera snö iallfall.
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, min kusin snackade något om att hon skulle in till gbg och att hon vill träffa mig, yeye, men hon har inte hört av sig och klockan är ju rätt sent redan så vi får väl se hur det blir med den saken. Idag känner jag att jag måste ut och ta mig en låååång promenad med, även om det är jobbigt väder, jag känner mig så äcklig som inte har varit ute och gått på flera dagar. eller inte äcklig, men tjock. Och vetni, på 3 veckor har jag gått ner ungefär 2 kg genom att gå ut och gå varje morgon. Det är fan status! Jag har gått ner i vikt utan att behöva svälta mig själv ;D Där ser ni, att det faktiskt funkar ! haha.

Strax kommer min familj hem från Åsa med, dom åkte förbi Hanna och hämtade mitt smink som jag glömde där igår smart som jag är. HAHA. Jag hade inte kunnat gå ut idag utan det. Kalla mig konstig, men vafan, mitt namn är ju Emelie Zachrisson så vad ska man förvänta sig :D
Jag är jävligt hungrig nu med, har inte ätit nånting sen klockan 2 igår (om man inte räkna med mitt godis >8D) och det är fan inte bra, men vi har ingen mat hemma och min familj skulle köpa med sig mcdonalds, men jag vill inte ha för jag åt de tigår. Stackars mig. Pappa sa att jag får gå och handla bröd osv på smycketorger -.-' Jaja, jag har väl inget val. Men först måste jag duscha lite.

Hejdå :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0