- guitaaaaaaaaaaaar

Sitter här och spelar gitarr (Riktig akustisk gitarr, alltså inte guitar hero XD).
Försöker lära mig lite ackord. Fick ju en gitarr i julklapp och hade tänkt att lära mig själv men det har inte blivit så mycket av med det . Försöker ta lite lätta låtar nu i början som bara har en sisådär 3-4 ackord :'D haha.
Men jag lär mig, sakta men säkert. Försöker lära mig "sacred" av tokio hotel och "there for you" av flyleaf. Det går helt okej faktiskt.
Måste bara sörja bilddagboken lite. USCH vad fult det har blivit. Jobbiga färger, svårt att fatta. Uschuschusch säger jag bara. Måste dom ändra ;____; buhu.

Kommer det något bra på teve ikväll förresten?


Kommentarer
Postat av: lolililja

om de inte ändrar tillbaka bdb så är det bye bye bdb för mig :'(

2008-03-17 @ 20:03:57
URL: http://lolililja.bilddagboken.se
Postat av: Michelle

alltså samma här som kommentaren ovan
om dom inte byter tillbaka kommer jag dissa bdb fan :

2008-03-17 @ 20:22:07
URL: http://www.trashydoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0