- helloo

Jag skrev ett fett långt inlägg innan , men då kom såklart "sidan kan inte visas", hohoh. Typiskt. Jaja.
Idag har vi inte gjort så mycket, shoppade liiite, en bikini, en bh, 2 par trosor, en tunika och en tröja att ha över tunikan. + en tidning med tokio hotel och 2 hårsprayer (?) , inte så mycket med andra ord, mamma säger att  vi inte kan köpa så mkt eftersom vi ska spara pengar -.-' suck. ahah.

vi var nyss och åt på en restaurang nere på torget. Det har varit riktigt fint soligt varmt väder idag måste jag sga alltså, nu på kvällen var det tillochmed varmt, kändes nääästan som Spanien, haha. :'D

Imorgon är det söndag och vi ska väl inte göra något speciellt, vi får se..

På måndag ska jag träffa några , och så har jag hört att det skall vara en fanträff utanför westfalen halle med, vi får hoppas att det är så, jag vill gärna träffa andra fans, och speciellt tyska :):)

Nu ska jag kolla runt lite på internet osv och sen sova.
 
Vi hörs imorgon:* <3




Kommentarer
Postat av: lolililja

vaddå lite shopping 8'DD
mycket tycker jag! (a)

Kan du tyska förresten? eftersom du vill träffa tyska fans? eller snackar du engelska med dem?

2008-03-29 @ 22:53:34
URL: http://lolililja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0