- hemma

Alltså, JÄVLAR vad det snöar, det är helt sjukt? Jag tror inte det har snöat såhär mycket på flera år. Konstigt .
Sitter ensam här hemma med min data och radio. Haha. Fryser också, och är jätteorolig. Förlåt att jag är tråkig som bara pratar om detta hela tiden, men det är det enda jag tänker på. Det känns lite jobbigt att ha slängt bort massa pengar på denna resan nu om den inte blir av. Fast, vi åker ju även om konserten ställs in.

Jag vill bara Bills bästa, tro inget annat, men det är klart att man känner sig ledsen... Detta är ju något jag har gått och sett fram emot sedan i december.  Det är ju verkligen inte så att jag lägger skulden på dom eller något, nejnejnej, jag är helt medveten om att jag inte ska deppa ner mig för detta. Det är ju inget som någon kan göra något åt. Men jag kan inte låta bli att bli ledsen. Tyck att jag är okänslig, men jag kan inte. Jag har inte något direkt emot att dom ställer in turnen, det är inte hela världen. Men jag kan inte hjälpa min magkänsla, och jag kan inte hjälpa att jag blir ledsen, jag kan inte förneka det.

Samtidigt tror jag att allt detta har blivit ganska mycket uppförstorat, folk verkar tro att han är döende eller något . Haha, okej, kanske inte. Men att hans röst skulle bli skadad förevigt, nej, det är knappast något som jag vill gå och deppa för. Det är klart, chansen finns ju självklart, men jag tror att med vila och honungsvatten så ska Bill nog bli frisk. En av anledningarna till att han är sjuk måste ju fan vara att han (och resten av bandet) är överarbetad. Han har ju en enorm press på sigockså, och det gör inte saken bättre.

Nåja, vi får hoppas att Bill blir frisk snart. <3

Kommentarer
Postat av: lolililja

jaa, vi får hoppas att han mår bra snart..
jag vill inte änns tänka tanken på att hans röst skulle bli så pass skadad att han inte kan sjunga mer, det vore bara för hemskt! de lever ju för det här, hur skulle det gå? :(
tycker inte du ska känna dig dålig som är ledsen för att konserten kanske blir inställd. det vore ju nästan omänskligt om man inte var ledsen. klart att vi alla vill att han blir frisk, men det är ju också klart att vi vill se dem, vi vill gå på deras konsert ju! that's all natural. (:

2008-03-24 @ 11:45:13
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0