- heutee

Guten tag ! ;> haha

Satan vad jag har ont i mina fötter just nu. Jag och mamma gick vid 11 ungefär bort till shoppinggatan, som är dne lääängsta jag har gått på ;o Innan vi kom fram dit åt vi lite frukost. Jag åt en  macka och någon god kaka med körsbär , intressant ja.
Sen kom vi då till shoppinggatan och jag hade redan då skoskav som fan, det var lite jobbigt.

Vi gick ut och in ur en massa affärer, jag hittade en del saker jag vill ha men jag väntar med att köpa något ;> haha.
Det var faktiskt fint väder idag med, hmh, och dom som har fått för sig att dortmund är en ful stad har fel, det är jättemysigt, i varje fall där vi gick.
Efter en stund satte vi oss på mcdonalds, och jag gick ner på toaletten för att ta på mig plåster på mina nedrans skoskav, då passade mamma på att samtala med toalettdörrvakten( HAHAHAHA) . Och ja han var ett bevis på hur lite tyskar vet om oss.. Han trodde att vi har typ snö året runt, sen trodde han att vi pratar engelska, och ja.. HAHAHA. Gulligt.

Sen efter ett tag blev mitt skoskav så jobbigt, så jag var tvungen att köpa mig ett par billiga tygskor. Dom var inte fula faktiskt, marinblå.. Kostade bara 9 euro ;D haha. Åh, vi gick in i värsta hip-hop affären. mjo. Så kom vi upp på övervåningen och jag blir helt hihihihi. typ. Där fanns maassa märken som Tom använder osvosv. Åh, sånnadär mysiga tjocktröjor. Jag vill ha en,  men dom kostar ju en 60-100 euro. Hehe.. aja.

Ikväll ska vi gå och äta på någon restaurang, det är ju inte precis hög-säsong nu så det finns inte många som är öppna, men vi får se vd vi hittar.

Nu måste jag skriva på min novell. Gud vad tråkigt jag somnar, men det måste göras.

Så ni får ha en bra fredagkväll, puss:* <3


btw, e det någon som kan gå in på det tyska forumet och se om det skall vara nån fanträff eller så utanför westfalen halle på måndag? det skulle ju kunna vara det,, om jag har tur. hoho.


Kommentarer
Postat av: lolililja

Vad roligt, jag går också omkring och letar efter någon mysig tjocktröja som liknar sådana Tom har, hehe.

2008-03-28 @ 19:14:43
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0