- hos Hanna

Är hemma hos Hanna nu, blev lite ändrade planer så jag följde med dom hem istället, vill inte vara kvar i Åsa. Haha. Men annars var det mycket trevligt igår kväll må jag säga. Dock somnade vi rätt tidigt.

Imorse var vi borta hos farmor och kollade tältet, men oturligt nog s kan vi inte ta det, eftersom det är alldeles för stort, och vi hade inte tänkt på att man måste skruva ner det i marken, suck. Och vi vet ju inte om det är asfalt eller gräs eller vad det är i Dortmund och då känns det onödigt att bära med sig ett tält på 5 kg om edt nu skulle vara så att vi inte kan använda det.
Men v skall försöka fixxa ett annat tält , Hanna har ett hemma och vi ska se hur det är.I värsta fall får vi sova med sovsäckar under bar himmel? Nej, vi får nog fixa detta på ett eller annat sätt.

Fast jag vågar inte ens tro på att få se dom. Jag är 80% säker på att konserten i Dortmund iaf kommer bli inställd, min magkänsla säger mig det. Vi får hoppas att jag har fel . owh. Bli frisk ;__;

Nu ska vi iaf kolla upp hur tältet är.
Hejdå ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0