- imorgon

Hanna och hennes mamma skall inte följa med till Tyskland:/ Det var lite tråkigt, men jag och mamma kommer ha kul. Får vi hoppas. haha. Håller just nu på att packa lite, men en del kläder är fortfarande i torktumlaren så jag måste vänta en stund. Har lite ångest över vad jag ska packa med, jag har nämligen en tendens att alltid packa för mycket, haha, men om det blir som jag vill så ska jag vara borta en vecka nu ( eller mer ) och då måste jag ha mucho packning >8D
Sen skulle mitt rum behöva en rejäl uppstädning, men jag är för lat. Och det blir ändå stökigt på 2 sekunder.

Jag tänkte att jag skulle ta och käka lite nu, och sen kanske skriva brev till Federica (min italienska brevkompis). Jag måste även börja lite smått med min novell. Gud. Jag får ångest, jag har ingen som helst aning om vad jag skall skriva om. Suck. Måste fixa mina naglar också >8D Jag har satt min kamera på laddning så jag ska ta lite kort sen med, hoho.
+ att när mamma kommer hem efter 3 någongång ska vi färga om mitt hår, har fått en skapligt lång och ful utväxt om man säger så ;D haha.

Vi hörs väl senare :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0