- Ipren är min bästa vän.

Oj vilken snabb dag det har varit, engelska hörövningen gick OK hoppas jag. Petter (läraren) hade skrivit ner låtar på papper och strukit över en del ord, så skulle vi lyssna på låten och skriva i det som fattades. Jag missade väl ett ord på varje låt eller nåt. Får hoppas det gick bra. ;>
På syslöjden är det sååå soft, vi bara sitter och snackar och virkar samtidigt. Min bläckfisk är HET. Jag virkar en bläckfisk, som ska se ut som tom . OHJA . Den blir fett snygg. Hmm, undrar vad han skulle tycka om att jag virkar en bläckfisk-tom? haha.
Sen hade vi EA, men det är så rörigt. Eller alltså, jag gjorde inte mycket.

Hade dessutom Kompisstödjarmöte. YES, ni hörde rätt, jag är kompisstödjare;} Det var i varje fall KUL för en gångs skull. Vi fick massa fika >8D Och eftersom jag har det som tjejer har en gång i månaden (you know what i mean ;>) så är jag grymt sötsugen HEEELA tiden, vilket då resulterade i att jag proppade i mig en och annan kaka. Mer exakt en vaniljbulle, 2 chokladbollar och en festis. Snacka om att känna sig äcklig sen alltså. Haha.
Sen fick jag världens skrattanfall med. Och det var kanske inte rätt läge, när vi satt och snackade om en del allvarliga saker. Men jag kunde verkligen inte hejda det. Jag försökte verkligen, satt och höll andan, mina ögon tårades och jag fick kramp i magen? Haha, det finns inget bättre än såna skrattanfall, om man får dom vid rätt tillfälle. Men iallafall, det kändes som att jag skulle sprängas så tillslut var jag tvungen att börja gapflabba.
Jaja, när jag har denna veckan så blir det lite så, jag blir bara allmänt konstig :D Som ni kanske märker. haha.

Anyways. Har en del läxa, eftersom att jag jämt ska skjuta upp allt till sista sekund.. Yeah,, that's me. Fan, att jag aldrig kan göra något i tid. , så typiskt mig. Jaja, idag ska jag iallafall läram ig alla formerna av adjektiven nouveau, belle och vieux. PALLA. Men jag VILL lära mig språket. Jag vill verkligen det, det är jobbigt nu, men fatta vilka möjligheter senare i livet. Hm,  nu låter jag som mamma men det är faktiskt så.

yeye, får väl pallra mig till läxböckerna nudå .

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0