- konsert framflyttad?

image21
Bilden är från min första th konsert, i Frankfurt den 15 april 2007. <3


Ja, nu verkar det som om att Dortmundkonserten har blivit framflyttad till den 16 augusti, men att den istället ska vara i Frankfurt. Jag har ingen aning om detta är sant, men vi får väl hoppas. Jag blir då skitglad om det är så, för i Frankfurt har jag sett dom tidigare och jag åker mer än gärna tillbaka, det var den bästa konsert jag någonsin har varit på. :}} + att ryanair flyger dit jättebilligt från gbg, Haha. Vi får hålla tummarna för att detta är sant då. Det kan mycket väl vara väääldigt o-sant. haha. Jag vet inte. Men det var vad Paula (som är i dortmund nu) sa till Emelie iaf.

Nu ska jag dra in till stan och träffa rach :D puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0