- LOOOV

Guuud vad det ska bli härligt med lov. Jag är så fruktansvärt skoltrött, suck, men tack och lov så är det ingen skola nu på 2 veckor för mig :) Gött värre.

Fast det  var en bra dag idag i skolan, jag tror att franska testet gick helt okej, kanske klantade mig på några saker, men äh vafan, jag svarade på allt! På matten räknade vi klart planeringen, och på idrotten hade vi daaans. "cha-cha" eller vad det heter. Ja, våran skola har ju börjat med det denna terminen, att på 8 torsdagar( eller det kanske var mindre) under terminen så kommer en lärare från en dansskola här ute, till oss och lär oss dansa. Skitskoj.
Idag dansade vi då cha-cha. Innan har vi dansat hip-hop. och jag har gått på den dansskolan som han egentligen jobbar på, mm, den är bra, tror att jag ska börja där till hösten igen:}}}

Sen var det nån som heter Maria som kom och pratade med våran klass lite om gymnasium, går ju bara i åttan än så länge, men ja det kan vara bra att få veta saker. Vi fick nån tidning och fråga lite frågor till henne och sådant. I den tidningen fanns det ett litet test om vilket gymnasium man var mest intresserad av,  jag fick samhäll, estet och media. Hm ja. Mina föräldrar vill att jag ska gå natur, men jag hatar matte, kemi, fysik och alla dom där tråkiga ämnena som just är speciellt för naturlinjen. Så för mig blir det nog samhäll tror jag. Eller jag vet inte.. Jag vill verkligen bli veterinär och då måste jag gå natur. Menmen, ingen idé att jag börjar tänka på det riktigt än. Jag kommer säkert på hur jag vill göra.


Idag (snart ?) ska jag träffa Alice, så åker vi in till stan (och 421 ?) och shoppar litegranna, jag behöver ett par nya skor, är ute efter ett par pumps. Inte mer än 400:- , för det är så mycket jag har. Fast barbidraget kom idag, men det måste jag tyvärr ha med mig till Tyskland;>
Åh, tyskland, om en vecka är jag typ.. där nu. ojojoj vad tiden går fort alltså.

Men nu måste jag dra, pusssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0