- natti..

Oj.. Jag som hade tänkt att vara duktig och lägga mig vid halv 10 idag, men nej, jag råkade glömma av tiden. Uh, så typiskt mig vavava :'D Sen hade jag ju en massa läxor, som jag gjorde halvt. jaja. det är bättre än inget vill jag lova. Jag & läxor går egentligen inte ihop alls så jag är stolt att jag har gjort lite. Måste dock erkänna att jag är grymt skoltrött. och jag har ändå bara vart 2 veckor i skolan sen praon/sportlovet. Jaja, det blir ju lov på torsdag :}, så man kan ju inte direkt klaga.

Nej hörrni nu ska jag ta och nana lite.


Godnatt, sov så gott, dröm vackra drömmar >8D ( så sa jämt jag och mamma till varan när jag var mindre)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0