- nooooooo

Jag och Hanna satt och kollade på den avgörande matchen, färjestad-frölunda, vilka som skulle gå vidare till semifinalen. SJÄLVKLART VANN FÄRJESTAD. Jag satt och skrek diverse fula ord och meningar och var allmänt sur, hanna bara satt och skrattade åt mig. Sen började jag gråta. HAHA. Jag=pms , Hanna bara skrattade åt mig hela tiden. Inte kul. haha. Nu är alla iaf och sjunger singstar, jag ska strax gå ner och sociala mig med dom, hoho. Btw, cheesecaken blev SKITGOD!

Jag och Hanna gick aldrig till farmor idag och nu har det nog blivit lite sent, men vi MÅSTE göra det imorgon.
Btw, jag vet inte om jag åker hem imorgon eller på måndag, vi får se. Tror imorgon, det är så tråkigt här, haha.

:* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0