- nya datum

image8



17 April -
Detroit, state theater
18 April -
Chicago, house of blues
20 April -
Cleveland, house of blues
23 April -
Toronto, sound factory
25 April -
Montreal, metropolis
26 April -
Montreal, metropolis
30 April -
Boston, lowell memorial auditorium
1 Maj -
Washington DC, 930 club

Jag är jättestolt över killarna, fan dom erövrar ju snart hela världen :)
MEN, när ska dom få vila? Dom kommer ju fan slita ut sig själva.
Och nu när bill är sjuk och allt? Jaja, vi får hoppas att dom inte jobbar för hårt.
Vi vill ju inte att dom ska överanstränga sig och "gå in i väggen".
Dom är ju förfan fortfarande jätteunga ><' wellwell.

Själv skulle jag heeeemskt gärna gå på någon konsert i USA.
Men, pengar ni vet. Hoppas på att få se dom igen i sommar iallafall.
Dock har jag åtminstone en konsert att se fram emot , Cinema Bizarre i
Köpenhamn i augusti :} Fast jag måste köpa biljett snart. Grejen är
bara den att mamma vill följa med . Hon VILL gå på dom. 
Vi får se hur det blir med den saken.

Imorgon är det iaf bara en vecka kvar tills vi sticker :D  <3




Kommentarer
Postat av: lolililja

yeah i know, jag börjar också bli orolig för killarna. ._.

2008-03-19 @ 20:05:25
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0