- pizza

Förut gick jag och mamma en tur förbi Westfalen Halle där TH egentligen skulle spelat på måndag,det var lite sorgligt, jag bara tänker på Bill hela tiden. Och hur det hade varit att köa .Hmh, nej nu får jag sluta. haha.
Iallafall, vi gick sedan nånstans, och letade efter någonstans att äta. Till slut hittade vi en gullig pizzeria :) Tog en pizza med mozarella ost, mmm. Sen var vi trötta så då gick vi tillbaka igen.

Ingen aning om vad vi skall hitta på imorgon faktiskt, men vi tänkte se om det finns någonstans att shoppa. Det ska finnas någon shoppinggata här någonstans. Jag föreslog att vi kan åka till Essen annars, jag vill gärna dit och bara kolla runt lite ;) haha. Sedan imorgon kväll tänkte vi gå och äta på någon finare restaurang om vi hittar.

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0