- snöstorm

image14


Usch. Det är snöstorm här. Jättekul verkligen hehe. Jag har ju vinterskor med. not. Aja.
Ska ändåså ner till vårat "sommarställe" som ligger i Åsa idag. En bit efter Kungsbacka,
vi ska fira påsk där och Hanna + hennes mamma och hennes mammas kille ska komma
med. Det ska väl bli trevligt. Jag ska baka cheesecake, fick Alice's pappas goda recept,
mums och tack för det :) haha. Ehm. Ja, annars hade väl jag och Alice kul igårkväll, vi
chilla lite och kollade på film och käkade godis.

Är skitnervös just nu. Tror jag håller på att få magkatarr med, får jämt det när jag är nervös.
+ att jag och Hanna har ett litet (ehe stort?) problem, vi har ingenstans att sova i sthlm, och
det är liksom 4 nätter. suck. Hoppas det finns någon schysst i sthlm som kan låna ut
2 sängar :) haha.

Nu måste jag dra, mina föräldrar kom precis hem och vi ska strax åka. hejdå :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0