- tjenaaa

Ugh. Har inte gjort ett piss idag kan jag meddela. Jag var inte ens ute på någon promenad, haha. Jag i ett nötskal. (eller apelsinskal som jag brukar säga) . + att jag har knappt ätit någonting, jag är så nervös och orolig och.. ja, jag har resfeber helt enkelt. VETNI, det snöade asmycket förut igen, men nu har det smält bort . Haha. Fram och tillbaka hela tiden. Hoppas det inte är jobbigt väder imorgon, för jag ska nämligen in till stan och träffa Rach, jag har en del saker som jag behöver köpa innan Tyskland.


Tog texten från min kompis Rebeckas bdb, den är tydligen från thus forumet.:

"I've heard from my really good informed friend, that Bill's getting better and probably he'll be able to sing in Slovenia. She told me, that he was almost healthy but now their mangament wants to wait a little bit longer for Bill's health and because of that they cancelled shows in Italy

Även om det säkert inte är så sant, så får man lite hopp iallafall :)
Fast jag har världens bästa plan om dortmundkonserten skulle bli inställd , hemligt. hohooh >8D
Så jag skulle inte bli heeeeeeeeeeeeeeeeeelt överdeprimerad faktiskt. Men nu måste jag nog sova :)
Gonatt :* <3

Kommentarer
Postat av: Tillan

Vad var din plan nu när konserten blev inställd?:P

2008-04-07 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0