- trött & frustrerad.

Jag blir så frustrerad, kan inte få in franskan i huvet. Jag VILL ju lära mig. Men det känns som att det bara blir pannkaka av alltihop, det är så mycket att hålla reda på. Suck. Jag är verkligen redo för att få lov nu. Måste bara hålla ut imorgon, haha.
Åter till det här med adjektiven, det är en massa olika böjningar och placeringar, och det är typ 10 ord som alltid står framför substantivet, och jag kan bara inte få in dom i huvet. Sen är det 3 st oregelbundna vi skall kunna, och alla deras konstiga böjningar. Jag ger snart upp alltså.'

Men jag kan dock berätta en rooolig sak, jag har beställt min konsertbiljett till Cinema Bizarre, som spelar den 9 augusti i Köpenhamn :D Ska åka dit med Rach och Lotta . Gud vad det skall bli roligt. Men pappa tyckte att det räcker med konserter för i år sen? Knappast. Haha. Det får vi ta i sommar/höst. Jag kan INTE klara mig utan konserter, det är något av det bästa som finns. Ingenting slår den känslan när man står där.. ååh. Tänk att snart ska jag se Tokio Hotel 2 gånger. Och sen Cinema Bizarre i sommar. + att vi kanske ska tågluffa i sommar med, kan mitt liv bli mera underbart eller ?:}

Nu ska jag göra ett sista försök med dom där adjektiven, och sen skall jag kolla på Top Model ( tjejerna är patetiska men jag kan inte låta bli att kolla, heja heather btw, hon är fett härlig :'D )

Hejdå :* <3


Ni får en liten bild på Cinema Bizarre med;

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0