- tyskland..

Har pratat med mamma nu och hon går med på att åka till Tyskland ändå, så det blir av. Vetifasen vad vi ska göra där, men en liten idé har jag ;> haha. Bio t.ex. Nån dubbad film, HAHA :'D nejmen, det blir säkert bra. Stannar nog i Sthlm några dagar efter sen med. Så ja. Jag deppar inte. Och konserten är somsagt framflyttad tills 16 augusti i Frankfurt, + att sverige konserten med kommer att bli framflyttad. Så ja, allt ser ut att ordna sig :) Har jag väntat i 4 månader så kan jag vänta i 5 till.. haha.

Var iallafall i stan en stund med Rach innan, köpte lite nödvändiga saker; mascara, hårfärg, nagellack och örhängen, + "nagel klistermärken". Haha, ska fixa det imorgon så ska ni få se hur det ser ut sen ;>;>

Ja, imorgon ska jag väl packa och fixa mig lite, färga håret och fixa naglar osvosv. Har faktiskt 800:- att shoppa för i Tyskland med :D Så ja. Det ska bli kul. woho. Jag är faktiskt jättelycklig just nu :D Förutom att jag är lite orolig för Bill, men han klarar detta, det vet jag, han är stark <3

Nu ska jag nog göra något annat. Puss:* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0