- we can rule the world

Vaknade väldigt tidigt idag, och kunde inte somna om. Inte så konstigt eftersom att solen lyser in genom fönstret. mm, jag gillare, det känns verkligen som att det är vår nu :} Tiden har gått så snabbt. Här i Göteborg har vi ju knappt ens haft någon vinter känns det som, mest regn och rusk.

Idag är det söndag och jag ska hem till min kära vän Hanna, vet inte riktigt vad vi skall hitta på, det blir väl antagligen guitar hero 3 och glass som gäller. haha. Mm, Ben&jerry's Chocolate fudge brownie, den enda choklad glassen som jag gillar :'D Fett gott.

Juste, jag skulle berätta vad jag tyckte om filmen jag såg igår, "1408". Ja. Den var väldigt bra faktiskt, en av dom bättre skräckisarna jag har sett om man säger så. Den hade en bra handling och ja. Det jag tycker är det l'skiga i skräckfilmer är när det kommer plötsliga ljud osv, och det kan man väl säga att det gjorde, haha. Dock var den inte lika läskig som jag trodde. Men ja, definitivt värt att se den ;)

Nu ska jag sminka mig och fixa mig iordning, och sen ska jag försöka få tag på Hanna.

Puss<3


BTW, jag har ett låttips till er, min favorit låt just nu från filmen "Stardust":
Take that - Rule the world.
Jättebra låt, den går på repeat här hemma :}

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-03-16 @ 11:17:34
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0