Charlotte till Serbien!

Jaa, nu är årets vinnare i melodifestivalen utsedd. Jag visste det innerst inne hela tiden att Charlotte skulle vinna, och ja , det är väl inget direkt att klaga på. Hon har utstrålningen, hon levererar, och låten är väl helt OK enligt mig. Dock hade jag hellre sett Sanna Nielsen eller Sibel i Belgrad. Fast Sanna fick ju flest röster av svenska folket, vilken ära, huh 8)
Nu får vi väl bara hoppas att Charlotte kommer långt i esc.
Måste bara berätta att jag var hur nervös som helst när dom skulle räkna upp poängen, höll nästan på att kissa ner mig :''D hahaha.

Nu ska jag kolla skräckis. herå och godnatt:*



image4image5

Kommentarer
Postat av: lolililja

hon suger, BWO skulle ha vunnit! : '[

2008-03-15 @ 22:45:59
URL: http://lolililja.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0