Filmkväll

Var ute förut och tog en liten promenixx med mamma, vi gick ääända bort till filmtajm, hyrde 2 filmer, och gick och handlade mat på smycke. Och sen gick vi hem. Är man nyttig så är man :) Haha, nejmen jag försöker att gå ut minst 1 gång per dag. Man blir piggare kan jag lova.



Iallafall så Hyrde vi 2 stycken filmer; "1408 "och "The dark is rising."
Jag kollade precis på den sistnämnda, och den var faktiskt helt OK bra.
Det är iofs mer en barnfilm om man säger så, fast jag gillade den faktiskt.
Den är lite i stil med narnia/harry potter osv. Såna där fantasy, i like it :)

Ska äta tacos snart, och kolla på melodifestivalen självklart. Håller på Sibel tror jag.
Men Det är en hel del bra låtar faktiskt. Helst hade jag ju velat se Thérèse Andersson i final.

Jag tror jag och pappa ska kolla på "1408" efter melodifestivalen. Sen har hockeyn börjat nu med ju,
Frölunda-Färjestad, dom spelar i Frölundaborg, Hanna 'är där, fuskigt som fan. Hoppas verkligen dom vinner nu med, dom ligge rju lite risigt till eheh . Kan inte neka att dom har varit kassa denna säsongen faktiskt.
Får väl hoppas dom skärper sig nu i slutet iallafall.



Filmerna:


image3

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0