Godmorron

Klockan är 11 och jag gick nyss upp, fick tvinga mig upp ur min varma gosiga säng.
Vill inte sova bort dagen, men med tanke på att jag kom hem vid 2 inatt så får jag väl
förvänta mig att jag är sjukt trött idag.
Ja, eftersom jag kom hem så sent så kanske ni kan lista ut att vi hade jädrans
skoj alltså. Jag var med Alice, Wille och Elias hemma hos Alice, och vi kollade på film,
"The hills have eyes" & "The hills have eyes 2". Dom var.. Ganska vidriga. haha.
Nästan så man mådde lite illa, ganska mycket inälvor och blod om man säger så.
Fast om jag måste välja så var den första bättre. Den handlar ( eller båda egentligen)
om att det är kannibaler ute i en öken, och så i den första filmen är det en familj
som åker vilse och ja.. "stöter ihop" med dessa kannibalerna. Jag vill inte avslöja
mer. haha. Men ja, ganska vidriga var dom allt.

Idag fyller min kära lillasyster Rebecka 10 år. Grattis på henne :) Var uppe tidigt,
och gav henne presenter och sjöng för henne. Mysigt. Åt även en jätte-god bakelse
till frukost. HÄRLIGT NYTTIGT OCH ALLT :D Men who cares . Haha.

Ikväll är det melodifestivalen final, och som jag är så ska jag sjäääälvklart kolla
på det med min kära familj som vanligt, tradition :)
Jag tror på Sanna nielsen, sibel eller charlotte perrelli :D (eller hur hon nu stavas)
Men vi får väl se ;>


Här har ni ett litet smakprov på hur kul vi hade igår. och NEJ vi är inte normala.
( jag är bara med pyttelite ibland XD , står mest bakom och garvar bara)

http://youtube.com/watch?v=FxQL6Q-1g70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0