. lalala

Är grymt uttråkad, och jag kan inte sova ;__; Det är mitt egna fel. Jag kollade nämligen på film förut (Material girls, suger förövrigt) och så somnade jag självklart i soffan. Sov i 2 timmar , suck. Sen väckte pappa mig och sa att jag skulle gå in och sova i min säng istället. Så det gjorde jag. Men så kunde jag självklart inte sova. Jag kan aldrig somna här. Min säng är jätteobekväm. + att det blir för varmt/kallt hela tiden. usch, så jag ligger och vrider och vänder mig hela tiden. Skit o-roligt. huhu. Och inte blir det bättre av att mamma och pappa sitter precis utanför och pratar och spelar musik, inte så hög volym egentligen, men radion står vägg i vägg med mitt rum så det hörs jättemycket. Iallafall, jag fick nog av att ligga i sängen så jag gick upp istället. Vet inte riktigt vad jag ska göra, bdb är dött <//3 Får väl ta och läsa lite fanfics.
btw så vill jag ha en hund. ÅH. En dalmatin eller en cavalier king charles spaniel. Suck. Får vänta tills jag blir 18.
 Jag lovar att jag skulle kunna ta hand om en hund. Helt seriöst. Mina föräldrar säger att vi inte skulle ta hand om den, sure bacon. haha jaja. Nu är jag uttråkad så jag babblar om allt.

Dags att dra, vill ju inte tråka ut er.

Gonatt på er :* <3

Kommentarer
Postat av: Michelle

åh jag tycker material girls är rätt så bra 8)
godnatt:*

2008-03-21 @ 22:48:08
URL: http://www.trashydoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0