**natti

Satt och halvsov medans jag kollade på Dr.House (Hugh Laurie är förövrigt snygg som f*n).
Jag blir verkligen tröttare av att gå upp tidigare. haha, konstigt. Mina ögon vill knappt hålla sig uppe just nu. Gud vad jobbigt.

Tydligen skall Bill vara sängliggandes en hel vecka nu. Får hoppas att han blir bättre sen. Usch, det kan inte vara lätt för någon av dom. Jag vill inte att dom ska tro att fansen är arga. Gud nej, Bills hälsa går först självklart. Jag lider verkligen med dom;__; <//3

btw, JAG FÅR DAMP PÅ MIN DATOR. Jag fick ju en ny skiva av Paolo att bränna låtar på, men den funkar inteheller, det står samma sak? Det måste vara något allvarligt fel på min dator alltså. Jag ska fan lämna in den på lagning eller nåt. Men först måste jag göra en backup.

Jaja, näst sista dagen i skolan imorgon. Härligt.

Gonatt ;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0