- comet 2008

image40


Bill slutar minsann aldrig att överraska, någonting så vackert som han såg ut idag har jag inte sett på länge alltså. Direkt när jag såg den första videon när dom kom på röda mattan... Åh herregud. Lyckorus i hela kroppen. Jag har inte mått såhär bra på länge, trots att jag har feber och allt!
Dom vann alla 4 priser dom kunde vinna,
Best live act
Best video
Best band
&
Supercomet

Det är ju helt sjuktm dessa fyra killarna har verkligen lyckats, och jag kan stolt kalla mig ett fan av dom.
Dom är mina största förebilder, och sånthär visar bara ännu mer på hur bra dom är. Dom är en del av mitt liv och jag orkar inte bry mig om jag låter töntig. Då får så vara, men, jag vet inte vad jag skulle göra utan dom nu.

Kom precis att tänka på... om 2 veckor är jag i Tyskland nu.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0