- fredag

Tjeeenare!
Mår mycket bättre idag :D inget ont i huvudet eller magen eller resten av kroppen! Känner mig bara lite svag fortfarande, och febern har inte riktigt gått över än, men jag hoppas den har gjort det tills imorgon då jag ska på några kompisars konfirmation ;)

Så idag borde jag egenligen börja plugga, ska ha 6 prov nästa vecka, 3 matteprov, ett soprov , ett franska prov och ett fysikprov. Jag tror jag kommer kollapsa eller något.. Men ja, det ska nog gå.
Dock går inte pluggandet så bra eftersom jag har råkat hitta mitt gamla gameboy och pokémonspel , skitkul ju, HAHAHAH! Så jag har legat och spelat det nu i några timmar :'''D

Pratade nyss med mamma också som är på torget, hon var inne på kicks och kollade på hårfärger till mig. Vi kom fram till att hon skulle köpa min vanliga gamla svarta toning som jag använt sen augusti, för jag vågar inte göra avfärgningen nu precis innan tyskland, så vi ska köra på svart nu först, och sen när jag kommit hem från tyskland ska jag göra en avfärgning, vänta en vecka och göra massa inpackningar för det lär bli rätt slitet, och sen färga det ljusbrunt:) Jag vet att mitt hår kommer bli grymt slitet... Men jag vill inte ha svart hår längre, jag är trött på det XD Och jag får väl klippa av några cm av håret med, det har blivit sååååå långt, + att jag inte har klippt mig sen i augusti, herregud! haha. Det växer ändå ut snabbt och det finns ju hårförlängningar... ;)

Men nu ska jag sluta babbla.
hejdå <3


Kommentarer
Postat av: Lia

jäklar så mkt prov :O

2008-05-23 @ 12:27:22
URL: http://mydear.se
Postat av: Jennie & Exxa

Rösta gärna på modellbilderna som ligger ute i bloggen
är du gullig, behöver hjälp :)

2008-05-23 @ 12:30:03
URL: http://exxa.blogg.se
Postat av: Linda

6 prov?? får man verkligen ha så många?

2008-05-23 @ 12:34:26
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0