-fredag

oj jag skrev en massa igår, men det publicerades tydligen inte :s Vad konstigt..
Jag var iallafall på Amanda Jenssens skivsignering igår, det var najs, jag åkte själv för jag kom på det 5 minuter innan bussen åkte X'D Men det var najs ändå.
Både idag och igår har jag även legat några timmar på baksidan och stekt som faaan i solen.
massaaa sololja >8888D har dock bränt mig nu känner jag, HAHA, bra emelie, bra (Y)

Idaag är det äntligen fredag, vet inte vad jag ska göra.. Först måste jag in till stan och träffa Josefin som har min kamera, i neeed it noooooooow. Jag klarar mig inte utan den jävla kameran XD och jag måste liksom ha den tills imrogon, Men josefin svarar inte på mina sms <///3
och det är rätt bråttom för sen måste jag hinna hem för jag ska med familjen och äta middag >.< '''' duuuh.

aja jag får väl göra mig iordning och hoppas hon hör av sig snarast. hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0