- hello

Sitter vid datan nere i sommarhuset nu, ch jag svettas ihjäl och fryser om vartannat! Min satans feber vägrar att ge med sig och snart blir jag galen. Skulle VERKLIGEN uppskatta om den ville gå bort tills imorgon så jag orkar plugga tillräckligt.

Idag var jag på några av mina kompisars konfirmation, det var trevligt :) Dock ingenting som har lockat mig så själv ska jag inte konfirmeras!
Efter det följde jag med hem till Alice och åt lite mat med hennes släkt och så, mysigtmysigt!

Min faster har berättat en grymt rolig sak för mig, men jag vet inte om jag ska avslöja det än >8D Men det är verkligen askul! Haha.

+ att jag kan inte sluta tänka på comet galan igår. Jag är så glad för deras skull, och fasen vad jag hade velat vara där, och skrika med alla fans och heja på mina största idoler. Nåja! Ingen förtjänade detta bättre än dom iallafall;)
Dock blir jag lite arg när jag ser bilder på Bill stå och röka vid efterfesten, jag trodde han skulle ta bättre hand om sin röst nu efter allt med cystan och det? Skärpning nu Bill!

Ska strax ta och kolla på ESC, om jag orkar hålla mig vaken *gäsp*
Ha en trevlig kväll :D

HEJA CHARLOTTE ! :*
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0