- konfirmation + grillning

Ja, dagen har väl varit trevlig! Kom ganska nyss hem, har varit ute en stund med några. Vi skulle grilla på rörvik men det blev lite misslyckat för Jasmina och resten var en aaaaaaning sega och kom inte förns vid typ 10 i 11, så jag och Marcus satt där ensamma i typ en och en halv timma och roade oss bäst vi kunde X'''D Nejmen det var faktiskt ganska så trevligt, vi räknade stjärnor, och åt upp all maten :D haHahah. Fast sen blev det lite kallt så han körde hem mig. Och nu ligger jag här självklart, vilken nörd jag är.

Var ju på min kusins konfirmation med. Det var trevligt. ;) Fick en massa god mat sen hemma hos dom. hehe. + att det är alltid trevligt att träffa släkten :D

Imorgon ska jag vara gullig och umgås med min mormor, det är nämligen någon livsstils dag grej i slottskogen, och hon fick nån inbjudan från henne sjobb och hon anmälde mig och min syrra( fast hon ska inte med ). Så det ska bli trevligt. EMD ska tydligen uppträda :D Och Linda Bengtzing tror jag hon sa med.. haha. Ja, det blir mysigt , jag älskar min mormor<3

så ja jag får väl ta och sova nu så jag orkar gå upp imorgon :)

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

låter kul :) ha en bra dag imorgon :)

2008-05-11 @ 00:06:49
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0