- livsstilsdagen

Heeeeeeeeeej!
Försökte blogga imorse , men jag kom knappt ens in på hemsidan :s Konstigt.
Nåväl, jag har haft riktigt skoj idag. Fast varmt har det varit, så varmt att jag tillochmed tappat matlusten, har bara ätit en glass och en ostfralla idag :s Inte likt mig alls, inte speciellt bra heller för den delen!

Iallafall så var jag med mormor på denhär livsstilsdagen i slottskogen idag. Det var mysigt. Det fanns olika "stationer", med lite tält osvosv. Det var en scen med lite uppträdanden. Vi kom dit vid 12 någongång och då höll Linda Bengtzing på att sjunga, härlig tjej som fan, hon bjuder verkligen på sig själv, melike. Vi hann se några låtar med henne iallafall:)
Sen gick vi runt och kollade, i ett stooort tält var det typ olika träningssgrejer, typ sats, friskis och svettis osv, så fick jag en massaa gratiskuponger på friskis och svettis, som gäller hela maj, så nu blir det hårdträning fan :D

E.M.D. skulle inte uppträda förräns halv 4 (!!!) men vi väntade. Och innan dom var det några killar som typ steppade och showade, damn var bra dom var alltså ;o Jerks hette dom, synd att jag inte hade min kamera så jag kunde filmat eller så, men men, lite bilder fick jag iaf med mammas stenålders kamera. (dock digital men ja XD)
Sen kom då Erik mattias och danny. Aw. Dom var sååå bra alltså :D DOm är såå härliga och charmiga och, ja, man njuter av att se dom på scen för man ser att dom verkligen gillar vad dom gör, samma som med TH. + att danny är fett med ögongodis. typ hej kom och ta mig. Nejmen.. Ja.. ahahah.

Det var en tjej bredvid mig, hon var typ helt galen :D haha, fast jag störde mig inte eller så, + attt hon var ASLIIIK Hayden Panettiere, damn asså :o jag typ var helt fascinerad. Haha. men iallafall hon typ skrek hela tiden : DOch mitt i en låt hgoppar erik ner från scenen och går fram och pussar henne på kinden. AWW, jag trodde jag skulle dö, fy vad gulligt :DDDD
Efteråt köpte jag deras nya skiva och fick den signerad, + att jag fick eriks autograf på armen >8D Jag är kändiskåt wohoo. Nejmen, haha. Det var kul iallafall :D

Nu tjatar pappa på mig att jag ska komma så vi kan åka till Göta's och äta mat. Jag blev faktiskt lite hungrig nu >8D Bilder från dagen kommer såfort det går.

( kan också meddela att jag har fått årets första myggbett.)

HEJDÅ , puss :*
/
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0