- lördag

Godmorgon!
Det var jättehärligt att ligga några timmar på stranden igår, helt sjukt vad varmt det är, och nu ÄR det fanimej sommar alltså! Jag badade iochförsig inte, var inte så sugen på det, men Alice och Sara gjorde det. :D

Kvällen sen var väl inte lika bra om man säger så.. Vi gick till dansholmen och träffade på en massa coola moppepojkar >8) hahaha. Men dom var jobbiga och skulle tända eld på allt lol. Och så åkte dom till olika ställen hela tiden och jag och Alice pallade inte följa efter som några jävla svansar! Sen träffade vi Jasse, Martina, Jessica och Amanda , så åkte vi lite moppe med dom, jag vet ascoolt men vafan dom tvingade mig att åka med, jag hatar att åka moppe egentligen för jag är en sån jävla pussy X'D hahaha. Jag är rädd alltså, och tror alltid att jag ska dö osv. Men det gick väl bra, var fett kallt iofs!
Vi kom väl hem vid någongång över 12 och somnade direkt!
Men det har varit en helvetes natt, har knappt sovit ett skit pga att jag är täppt i näsan och knappt kan svälja för jag är så tjock i halsen, inte kul alls. Mamma tror att det kan vara pollen :s Men jag har aldrig varit allergisk mot det innan, jag kanske bara är lite överkänslig... Hoppas det!

Idag ska jag in till stan med Alice, för hon ska shoppa :D Själv ska jag köpa mig en mascara, vattenfast tror jag.. Så jag kan ha den på sommaren! Men jag har lite ångest, för om jag köper en vattenfast så blir det jobbigt att använda den när jag INTE ska bada, för då är det jobbigt att ta bort den sen p kvällen eftersom den är just vattenfast.. HAHA. Typiskt mig att tänka så mycket på sånt! Men det får nog bli en vattenfast iallafall. Gud, jag kommer vara totalt utfattig i Tyskland.

Jag fyller ju faktiskt år om.. exakt 2 veckor idag :D Vet inte vad jag ska önska mig än, en ny kamera tror jag.. men sen vet jag inte mer, och det är så jävla tråkigt att bara önska sig pengar X'D Ska fundera på det , måste skicka önskelista till farmor ;) haha!

Men nu måste jag duscha och göra mig iordning.

puss <3

Kommentarer
Postat av: lolililja @bdb

Yeeez, nu är det verkligen sommar! :D

2008-05-31 @ 15:40:44
URL: http://lolililja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0