- lördag

image38


GODMORGON! Jag tänkte börja med att berätta att Amanda Jenssens album *peka uppåt* är hur jävla bra som helst. Jag har lyssnat om och om igen sen jag köpte den i torsdags. Mina favoritspår är "Amarula Tree" Och "Numb" , kolla in dom på youtube! Och sen råder jag er till att köpa albumet, Amanda är så grymt cool och hon frambringar så många känslor med hennes musik. I love it, i totally love it. :*



NU TILL DAGEN!
Idag ska jag åka till Stenungsund och gå på min kusin Johannas konfirmation! Det ska väl bli trevligt. Jag och mamma var och köpte en jättefin konfirmationspresent till henne igår:) Hoppas hon gillar den.
Sen ikväll kanske jag skulle ner till saltholmen och vara med jasse och martina , vi får se hur det blir med det för jag vet inte hur sent jag kommer hem.

Åh, inatt drömde jag att Tom och Bill var vampyrer och dom bet mig :| Okej jag vet att det är en konstig dröm men det måste vara för att precis innan jag la mig och sov inatt så läste jag en asbra fanfic som handlade om just att tom och bill var vampyrer XD scary!

Nu måste jag strax börja göra mig iordning. Kan inte ta bilder eller något, tyvärr, men min kamera är fortfarande hos Josefin :(

Hejdå , kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0