- lördag

Godmorgon :)
Idag ska jag vara med min familj lite, vi ska till Liseberg, nicenice. Har haft Guldpass i 3 år men jag tror inte jag ska ha det iår. Kanske om jag tjatar på pappa att han ska betala, för jag har inte råd med det själv, haha. Annars ska jag nog ha ett Lisebergskort bara så jag kan gå och se alla bra artister som skall uppträda.

Igår var jag ute en stund och träffade lite folk. Först var jag med Kask, så gick vi till Alice som var i nån kyrkgrej, så skulle vi in till stan och lämna av kask som bor långt bort någonstans XD haha. Vi träffade Amanda och Sara på bussen också så dom hängde på !
Efter det , vid halv 1 ungefär, så åkte vi och sa hej till min fasters kille som var dörrvakt på någon fest, så gick vi in där en stund, men vi stannade knappt 10 minuter för sen vart vi tvungna att ta bussen hem, XD
Så  var väl hemma nångång vid 1.

SVERIGE FÖRLORADE IGÅR </3 5-4 blev det. Inte någon total utklassning alltså . Men det var riktigt spännande där  slutet. Grymt synd att dom inte gick vidare bara. Det var lite dåligt ja.

Men nu ska jag nog ta och göra mig iordning, eller inte. Ska åka om en och en halv timma ;D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0