- måndag kväll

usch vad jag är sur just nu ! Åkte ända till Kungälv i onödan, Josefin hade tydligen försökt skicka sms till mig och säga att hon inte kunde komma, men dom hade inte kommit fram. Så ja, ca 1 timma och 40 minuters bussresa i onödan. Palla det. Och nu har jag inte min kamera heller, så jag får dras med min mammas dåliga imorgon? ÅH!

+ att jag ska ha massa prov och sådant inom de närmaste veckorna och jag har inte ens bööörjat plugga, suck!!! Kan inte någon bara bestämma att skolan ska sluta NU! Har engelska provet på fredag men jag har ingen aning om när jag ska hinna öva på det? suck.

Denna dagen vill mig illa alltså. Kom på att jag måste ha ett 100 kort när jag ska åka hem från rach på onsdag, vafan, jag har la inte så mkt pengar eller? Surt! Få be mamma eller pappa.. Om dom nu kommer vilja ge mig.. Skulle inte förvåna mig om dom inte gör det, och då kan jag inte sova över hos henne. Fuck.!
och sen måste jag baka på onsdag med, till skolan, alltså vi ska sälja kakor i lärarrummet. Damn , varför erbjöd jag mig att baka i första taget? Jaja, Maja ska iallafall hjälpa mig , vi får se vad vi hittar på.

Nu ska jag försöka ladda över bilder från igår.

Take care,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0