- måndag

Sorry att jag inte skrev igår, men jag orkade knappt sitta vid datan. Det enda jag gjorde var att kolla på GG maraton , (det börjar imorgon igen:D) och var på någon thairestaurang med pappa. Det var gott :3

Idag har det varit en seg dag. Alla trodde att jag hade klippt mig ?XD Jag vet inte vad jag har gjort med mitt hår... Har iofs börjat använda ett nytt schampoo, + att jag plattade det lite mer idag. hmh, kan ju vara det. Eller det är det ju självklart, haha. Fast jag har inte klippt mig sen i augusti, dags snart kanske? Men jag har inte råd, och pappa säger att jag ska betala själv. Palla det.

När jag kom hem från skolan idag satte jag mig och skrev brev till Federica och pluggade, i FYRA timmar, fattarni, FYRA timmar? Alltså, det är nog nästan rekord för mig eller något. Känner mig stolt nu:) Fast dessvärre har inget av det kommit in i hjärnan på mig.. Suck.. Det känns som att min hjärna matas med information men det åker bara ut  genom andra örat, uhuh. Skärpning!

Jag har fkatikst inget intressant alls att skriva, förutom att jag längtar tills helgen :D haha.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0