- måndag

Heeeeeeeeej!
Sitter just nu och fixar lite med min nya ipod, ska lägga in lite videor och fixa spellistor osv.
Dagen har varit helt OK. Det känns att det inte är så långt kvar nu, jag längtar till sommaren.
Dock vet jag inte hur det blir med Dortmund och så... Jag har lust att bara skita i det. Men nej det ska jag inte. Fast.. Jag hade ju velat gå på den open air konserten i Nijmegen istället.. Men ja. Jag vet inte. Allt känns så hysteriskt just nu och jag orkar inte tänka på det för mycket! Det får helt enkelt ordna sig...

Såg precis också att jag har fått mejl från Christian i Tyskland :D Har inte hört av honom på ett bra tag nu. Vi har mejlat sedan förra sommaren. Han är faktiskt riktigt trevlig (Y)Han kan svenska med. :]]

Men ja, pusshej. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0