- måndag

image41



Jag bjuder på härlig sommarbild, tagen för några veckor sen i Kungälv;)

Ja nu känner man att det är sommar! Fast det har varit ganska tråkigt idag i gbg, fast ganska varmt dock...

Men jag kan inte förklara hur mycket jag längtar tills sommaren just nu, jag orkar verkligen inte mer skola, jag är så extremt skoltrött just nu att hälften vore nog!

Proven idag gick väl helt ok antar jag.. Jag orkar inte prata om det, och jag tror inte ni orkar höra heller!

Jag kan ju snacka om sommaren istället.. Hmm, jag ska till Tyskland/sthlm den 5-15 juni :D Den 15 är en söndag, och på fredagen efter det är det midsommar, som jag dessvärre inte vet riktigt hur jag ska göra! Antingen ska jag med Alice till Västerås där hennes mormor och morfar bor , eller så ska jag med till Hanna och hennes familj på brännö ( hela min familj e bjuden). Och grejen är den att jag fyller år dagen efter midsommar och då vill ju mina föräldrar att jag ska vara hemma.. Men jag vill så gärna följa med alice för det hade vart så kuuuul, men en midsommar på brännö är ju inte heller helt fel? Mamma säger att jag inte får följa med Alice.. Men vafan. Vilket dilemma. Jag har mitt släktkalas på söndagen med.. Ah damnit. Jag måste göra en önskelista snarast :'D

Iallafall efter det vet jag inte vad som händer, min familj planerar resa utomlands, till mallorca eller lanzarote eller något liknande, men dom är ju så nedrans sega med att bestämma så jag borde inte hoppas på någonting! Men om vi inte åker utomlands så ser jag till att komma iväg till åtminstone sthlm eller liknande i några veckor!

Sen i juli då blire gothia disco (Y) soft. Och Amanda fyller år med :D Min mamma också! Sen i augusti ska jag på 2 cinema bizarre konserter. Justeja, jag måste beställa konsertbiljett till konserten i malmö, det har vi inte gjort än :s
Nu ska jag göra något annat. plugga.not (spela gameboy :''D HAHAHAHHA)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0