- onsdag

mamma typ dödar mig om hon ser att jag sitter vid datan, men jag passar på nu när hon är på torget XD
Jag är iallafall assjuk, verkligen, har skithg feber, huvudvärk, ont i hela kroppen, typ magkramp <//3
det började i morse med lite ont i magen, men jag gick till skolan ändå, sen på slöjden fick jhag ännu mer ont i magen så jag gick hem. När jag kom hem blev det mycket värre, jag frös asmkt, (feber) och så hade jag ont i hela kroppen. Sen efter några timmar så skulle jag gå på toa, så jag kom liksom in i badrummet men sen typ blev det helt svart åså vaknade jag bredvid toan :s Jag hade svimmat , sen reste jag mig upp, men svimmade IGEN. Den gången km jag i nån jävligt konstig ställning så jag kom nästan inte upp, det var så jäääävla läskigt. Sen typ när jag la mig i soffan igen så domnade både händerna /armarna och benen/fötterna bort. Jag var skiiiträdd.
Mamma var på nåt möte med så jag var ju helt ensam :s
Men sen kom hon hem osvosv. Har tagit en tablett och det är lite bättre nu, men jag har fan ingen matlust:( INte likt mig, jag brukar vara hungrig även när jag är sjuk XD haha.

Men ja, jag orkar definitivt inte sitta vid datan, och mamma sa att hon kanske ber farmor hämta mig så jag kan åka ner till Åsa och vila där istället, men vi får väl se.
VIll bli friiiiskk nu :( missar så jävla mycket i skolan, men skolan är typ anledningen till att jag är sjuk , mamma tror det är pga stress ><' palla.

men nu ska jag lägga mig i soffan igen.
hejdå
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0