- onsdag

Halva veckan har redan gått, skönt. Idag har jag varit jättetrött (ingen nyhet) men jag var så trött att jag inte ens orkade gå ut och gå imorse. Gud vad jag har haft dåligt samvete för det, och jag märkte att jag blir tröttare av att skita i det, konstigt nog.
Dagen i sig har väl varit bra. Händer inte så mycket. Hade biologiprov, jag hoppas att det gick bra :]
När jag kom hem la jag mig i soffan och läste lite, nördig som jag är. Borde kanske ha tagit vara på det fina vädret. Äh, om det är fint imorgon SKA jag gå en promenad. Jag måste ändåså köpa ett frimärke ;)

Sitter och "planerar" lite inför Dortmund resan med Paula. Vi pratar mest om saker vi vill göra, haha , alltså på skoj. Vi har bestämt oss för att ta ett rejält snack med Tobi eller Saki om vi får tillfälle (Y) Jag säger inte om vad, mouha (6) Fast jag tror det är nåt alla svenskar skulle vilja prata med dom om.

Men nu ska jag fortsätta att underhålla mig med att göra filmer i moviemaker, så lite liv som jag har :'D

pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Marie

hehe, ibladn kan de vara lika bra att inte ha nåt liv och bara göra saker som man gilalr =)

2008-05-07 @ 19:01:20
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: yasmine

hej nice blogg ha en fin kväll.
Rösta gärna på mig här
http://www.fashionway.se/home/top_model_model.php?tid=19

kram

2008-05-07 @ 21:53:04
URL: http://yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0