- onsdag

hejhejheeej!
Det var riktigt trevligt igår må jag säga. Erik danny och matte var grymma som vanligt . Dock hann vi inte stanna tills signeringen men det gör inget , har ju redan fått skivan signerad. Fast jag fick en snabb kram av Danny, mysigt värre. ;) Idag har jag varit med Maja. Vi har bakat rulltårta, sjukt gott, och så har vi vart på pickning, det var skitkul! Haha, våran humor äger allas!

Var precis inne på Kenzas blogg och kollade hennes tatuering, GUD vad snyggt. Jag vill också tatuera in en th-text fast då hellre "wir sterben niemals aus" eller något sådant, på handleden eller längre upp i nacken.
Eller så vill jag ha 3 stjärnor på handleden. Min mamma har sagt att jag får göra en liten tatuering när jag blirr 15 (21 juni) men vi får se om hon håller det löftet, mycket tveksamt!

Nu ska jag gå ner och kolla på hockey, HENKE STÅR I MÅL FÖRFAN ;)

En bild från igår:
image39

Kommentarer
Postat av: Louise

Danny och Erik är snygga :)Me like!

2008-05-21 @ 18:29:25
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0