- shalala

Nu har jag pluggat (eller försökt så gott jag kan) i några timmar, känns som att litelitelite fastnade av SO:n, och sen får vi hoppas franskan går bra med. Men franska är kul att plugga, måste jag erkänna, eftersom att jag så gärna vill lära mig det :D Man ska ha en positiv inställning, då blir det mycket lättare. Tyvärr är inte SO:n min starka sida just nu, orkar inte läsa om människans livsvillkor , så sjukt tråkigt! Och värre blir det sedan med fysiken. suck.

Vi var iallafall hos farmor och åt en morsdag middag :) Lax och potatis, och till efterrätt en jättegod tårta med mandelmassa botten och nån vit chkoladmoussegrej med färska hallon på. Mums säger jag bara, måste fråga min faster om receptet!

Nu ska vi strax åka hemåt, och ikväll ska vi äta färska räkor med baguette och aioli, mums mums :) Och imorgon blir det skola. Slutspurten nu förfasen! AH, quelle barbe... (franskt svorord, betyder direkt översatt " vilket skägg" XD haha, franskarna och deras svordomar alltså) jag kom på att jag och mamma måste åka till göteborg city airport och snacka med dmo ryanairmänniskorna där om resan till sthlm, jag är ju egentligen för liten... Nåja, det får ordnas!

Nu ska jag fortsätta lite med franskan innan vi åker hem. :)

Puss ,

E


Kommentarer
Postat av: Râccch 8d

hohoh , har också pluggat ._.

(hur fixar man så sidlayouten? x( jag kan inte? XD)

2008-05-26 @ 16:16:51
URL: http://rachstonaiter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0