- tisdag

Kom nyss hem från föräldramötet som var idag, ja , föräldramöte + elever. Det var.. Tråkigt som vanligt. Våran studievägledare babblade på om gymnasiet osvosv, men det är ju såå långt kvar så jag orkar inte tänka på det ännu. Annars har jag pluggat en del biologi idag, faktiskt! Ska ju ha prov imorgon... Dock vet jag inte om det kommer gå väldigt bra för det känns inte som om jag kan så mycket som jag borde. Jag får skylla mig själv, vi har hållt på med detta sedan v6 ungefär, och jag kunde faktiskt ha pluggat lite varje vecka istället för allting nu sista dagen...

En bra sak är dock att nu är det helt bestämt med Dortmund. Jag ska åka ner med Paula den 6 juni. Alltså inte med Lotta och dom. Dom ska åka ner senare, och ja, jag kände att jag ville åka ner tidigare :]] Idag sa mamma officiellt att det var OK . hoho. SÅ nu ska jag och Paula kolla flyg och beställa hotell osv :)
Najsnajs.

Jag har även glömt min kamera hemma hos Josefin i kungälv:/ så den måste jag få tag på snart, hoho. Har bilder att bjuda på förfasen (Y) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0